lauantai 1. syyskuuta 2012

Vielä kerran...

...synttäreistäni, joita ei siis juhlittu ;)
Miten niistä silti riittää kirjoitettavaa?
Olkoon tämä viimeinen postaus tästä aiheesta.
 
Vaikka en juhlinut niitä, minua muistettiin monin eritavoin.
Sain onnitteluja postikorteilla, tekstiviesteillä ja puheluina.
Lahjoillakin minua muistettiin, sekä rahalla ja hierontalahjakortilla.
Kukkia unohtamatta!
Vieraitakin kävi, peräti kolmena päivänä.
Kiitos! kaikille minua muistaneille.
 
 
 
Kukkia tuli vielä lisää.
Ruusuja on yhtämonta, kuin onniteltavalla ikävuosia, siis aika paljon!
Lisäksi sain kukkien mukana Aalto maljakon.
Kiitos, Maisa-Tädin poppoo, sekä Mummu ja Pappa
 
 

Tätini Carin oli virkannut minulle kauniin liinan, kiitos!
 
 
 
Maria oli tehnyt itse rannekorun helmistä, ihana.
Carin-vauvakin pitää tästä paljon, mikä aiheuttaa käytännön ongelmia ;)
 
 
 
Johanilta sain sydänkorvikset
 
*******
 
KIITOS! KAIKILLE MINUA MUISTANEILLE,
vaikka näitä synttäreitä ei juhlittukaan ;)
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti